مطلب ارسالی ازalireza
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


مطلب ارسالی ازalireza

هیسسسسسسسسس

گوش کن

فقط گوش کن 

صدایی از دور میاد 
بخدا دارم جدی میگم
گوش کن
صدای خنده های کودکانه میاد
صدای خنده سکینه خانم میاد 
فکر میکنه باباش تا چند وقت دیگه امیر کوفه میشه
گوش کن صدای خنده علی اصغر میاد 
داره با اسباب بازی هاش که عموش عباس براش خریده بازی میکنه
گوش کن به خدا صداشون میاد
صدای خنده رقیه خانوم میاد
دلش خوش به گوش واره های تازش
به همه میگه ببین داداش علی اکبرم برام خریده ها
ولی بی بی الهی فدای دستای کوچیکت بشم 
تو رو جان مادرت این گوش واره ها رو تو گوشت نکن 
وای وقت اذان شد وقت عشق بازی حسین شد
علی اکبر برو برای حسین اذان بگو
بزار حسین یبار دیگه با صدای تو مست شه 
با صدای حسین عشق کنه
با قد وقامت پسرش عشق کنه
الهی فدات شم ارباب من آقای من مولای من تاج سر من حسین  من ,جان زهرا کوفه نرو
میدونم آرزوت که راه رفتن علی اصغرت ببینی
میدونم ارزوت که بچه های علی اکبرت ببینی
نرو آقای من نرو بزار تا چند وقته دیگه وقتی که بازم خوب گوشام تیز میکنم
صدای خنده های پاره های تنت بشنوم مولا من ....................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: فقط, گوش, کن,

نویسنده : فریدون تاریخ : 7 / 9 / 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.